همایش هشت هزار نفری پیاده‌روی خانوادگی این شهرستان در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان برگزار می شود .

حسین فارسی,معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر در نشست هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان ملایرگفت: این همایش همزمان با دهه ولایت و امامت و روز تکریم خانواده در ملایر برگزار خواهد شد.

او گفت: مسیر برگزاری این همایش از بوستان چمران به سمت چارباغ بوستان سیفیه و میدان دکتر بابک و محل تجمع در  توقفگاه بوستان سیفیه تعیین شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایرگفت: زمان برگزاری این همایش بزودی اعلام خواهد شد و برنامه ریزی ترافیکی، انتظامی و امنیتی برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی اندیشیده می شود.

فارسی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری هر چه بهتر این همایش، هم‌افزایی و همراهی لازم را به عمل آورند.

به گفته او برگزاری همایش هشت هزار نفری پیاده‌روی خانوادگی با پیشنهاد فرماندار ویژه ملایر و پیوست فرهنگی است و همه ظرفیت‌های شهرستان باید در این زمینه به کار گرفته شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: در کنار همایش پیاده‌روی خانوادگی، همایش پیاده‌روی غدیر به مناسبت عید سعید غدیر خم نیز باید باشکوه و عظیم برگزار شود.

فارسی گفت: با همراهی مجموعه شهرستان و بخش خصوصی، جوایز ویژه و ارزنده‌ای برای همایش در نظر گرفته شده است. فضاسازی و تبلیغ سطح شهر، بخش‌ها و روستا‌های همجوار باید پررنگ انجام شود.

او بر لزوم نصب بنر‌های ویژه همایش پیاده‌روی در مناطق مختلف شهر و مراکز بخش‌های تابعه تاکید کرد و خواستار حضور فعال فوریت‌های پزشکی، آتش‌نشانی و هلال احمر در مسیر و محل برگزاری همایش شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر گفت:تعرفه‌های ثبت‌نام شهروندان با استقرار چادر‌های هلال احمر در شهر ملایر و در مراکز بخش‌ها و روستا‌های همجوار توزیع شود.

فارسی؛ مستندسازی همایش، برپایی ایستگاه صلواتی، تزئین جایگاه برگزاری مراسم، پیش‌بینی اتوبوس‌های خط واحد برای جابجایی شهروندان و فضاسازی مسیر همایش پیاده‌روی را از دیگر الزامات در برپایی هر چه بهتراین همایش بیان کرد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.