همزمان با ایام چهلمین سالگرد حماسه آزادسازی خرمشر ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مناطق مختلف استان همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان گفت: به‌مناسبت چهلمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و همسو با اهداف و سیاست‌های کلان کنگره دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان اجرای ۲۰۰ برنامه با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در استان پیش بینی شده است.

سردار ظفری گفت: برنامه‌های ابلاغی ستاد بزرگداشت چهلمین سالروز آزادی خرمشهر با شعار «ما مقاوم هستیم» برگزار می‌شود، در این راستا ۸۰ یادواره شهید در قالب «آبروی محله» در شهر همدان اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: سال گذشته استان همدان با شناسایی ۱۰۰ نویسنده نوقلم به عنوان استان برتر در حوزه ادبیات دفاع مقدس معرفی شد.

ظفری در خصوص نامگذاری ایام بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر نیز گفت: «رسانه، دفاع مقدس و مقاومت»، «شهدا، ایثارگران و پیروان ولایت»، «ایثار و روز ولایتمداری» و «دزفول، روز مقاومت و پیروزی» نام‌های انتخاب شده برای بزرگداشت این ایام فرخنده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: اجرای صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در پایگاه شهید نوژه، برگزاری یادواره شهدا در مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و امامزادگان، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای نمایش خیابانی، عصر شعر و خاطره و برگزاری اردو‌های جهادی، توزیع بسته‌های معیشتی از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

سردار ظفری گفت: برنامه ویژه و متمرکز با حضور ۳۰۰ فرمانده نظامی در سراسر کشور در تهران برگزار می‌شود که در این برنامه ۱۵ فرمانده از گردان رزمی سپاه انصارالحسین (ع) حضور دارند و در این برنامه از خانواده شهید مازویی شهید شاخص استان همدان و با عنوان «فرمانده شهید گردان تخریب» تجلیل می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار