شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان به مناسبت گرامیداشت شهید شمسی پور همایش پیاده روی برگزار کرد.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: این شهید والامقام، اسوه اخلاق و تقوا است، شهید شمسی پور به واسطه فعالیت‎هایی که در گذشته در عرصه‌های ورزشی انجام داده بودند، سهمی عظیم در اعتلای ورزش استان داشتند.

این همایش همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) وبه مناسبت گرامی داشت شهید علیرضا شمسی پور با حضور مدیریت، معاونان، و کارکنان ستادی منطقه در شهر همدان صورت گرفت.

امین روستایی در ادامه گفت: نقطه عطف این مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردارشهید شمسی پور، شهید شاخص ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران کشور؛ جانباز، ایثارگر، مدافع حرم، تفحص گر و ورزشکار همدانی بود.

او گفت: بیماری کرونا در دو سال گذشته مانع از اجرایی برنامه ورزشی شده بود و این همایش با چند هدف گرامیداشت مناسبت‌های جاری و توجه به ورزش همگانی در نهادینه کردن فرهنگ همگرایی و فعالیت‌های گروهی بود.

روستایی در ادامه گفت: توسعه ورزش‌های همگانی، نشاط اجتماعی و تحرک بدنی جزو الویت‌های فرهنگی و ورزشی منطقه بوده بنابراین حضور جمعی در چنین تجمعاتی می‌تواند مقدمات فرهنگ سازی این مهم و در خلال آن تبیین اهداف سازمانی را در میان کارکنان داشته باشد.

او می‌گوید: شهید شمسی پور برای ورزشی‌های همدان حکم یک مربی، دوست صمیمی و یک رئیس هیأت کوشا و مسئول داشت و قطعا نام ایشان و مجاهدت‌های انقلابی وی در عرصه‌های گوناگون دفاع مقدس و دفاع از حرم و تفحص پیکر‌های شهداء و بسیج ورزشکاران همواره در یاد و خاطرات زنده و جاوید خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.