مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به ورود نخستین گروه حجاج به این استان گفت : حجاج کرمانشاهی بامداد امروز با دو پرواز و در قالب دو کاروان وارد کشور شدند.

سعید کریمی‌خو گفت : امسال کاروان‌های حجاج کرمانشاهی مجبور بودند با عزیمت به فرودگاه امام (ره) تهران از آن‌جا عازم سرزمین وحی شوند امسال ۳۳۵ زائر از استان کرمانشاه در قالب سه کاروان به حج تمتع ۱۴۰۱ اعزام شدند.

به گفته مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه امروز ۲۲۰ زائر از سراسر استان در قالب دو کاروان از فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شدند این افراد در قالب دو کاروان ۱۱۵ و ۱۳۵ نفره مدینه بعد حجاج، شامل ۱۹۰ نفر از زنان و ۱۴۵ نفر از مردان بامداد امروز وارد استان کرمانشاه شدند.

کاروان سوم که ۸۵ نفره است دوم تیرماه عازم سرزمین وحی شده است این کاروان در طی روز‌های آینده وارد کشور می‌شود.

استاندار کرمانشاه همزمان با عید غدیر خم خبر از بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران عتبات عالیات داد که ساعتی بعد متوجه شدیم طرف عراقی آمادگی این بازگشایی را ندارد و باید منتظر تصمیمات دولت عراق بمانیم.

کاروان‌های زائران عتبات عالیات مدتی است که می‌توانند با داشتن گذرنامه و کارت واکسن کرونا برای عبور از مرز‌های زمینی مراجعه کنند و تاکنون پنج کاروان ۴۰ نفره از استان کرمانشاه از طریق مرز‌های زمینی به عتبات عالیات اعزام شده‌اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.