دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو پیرامون ثبت جعلی واکسیناسیون کرونا و دریافت پول از این طریق هشدار داد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو پیرامون واکسیناسیون کرونا در فضای مجازی و ارسال پیامک برای ثبت جعلی واکسن و دریافت پول از این طریق هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: به تازگی مشاهده شده که افرادی سودجو و کلاهبردار از طریق فضای مجازی و پیام رسان‌های پر بازدید، اقدام به تبلیغات و ارسال پیام‌هایی جهت ثبت واکسن و صدور کارت جعلی واکسیناسیون کرونا با استفاده از نرم‌افزار‌های کامپیوتری در قبال دریافت پول می‌کنند.

این اطلاعیه ضمن هشدار به افراد سودجو و کلاهبردار از همشهریان خواسته است که از هرگونه اقدام پیرامون درخواست ثبت واکسیناسون و صدور کارت واکسن از این طریق، خودداری کرده و در صورت دریافت اطلاعات و یا مشاهده گروه و یا افراد سودجو و کلاهبردار، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۱ یا مراجعه به سایت مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی مشهد اطلاع رسانی کنند.

محمد پهلوان رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: انواع واکسن‌های مورد نیاز برای تزریق دز یادآور واکسن کرونا در پایگاه‌های واکسیناسیون تحت پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی موجود است و مردم می‌توانند برای دریافت واکسن دز یادآور به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

او افزود: در حال حاضر واکسن‌های برکت، پاستور، اسپایکوژن، رازی و آسترازنکا در مراکز و پایگاه‌های واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی مشهد موجود است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در راستای سلامتی و ایمنی کادر درمان نیز در حال حاضر پنج بیمارستان شامل بیمارستان‌های رضوی، اکبر، امام رضا (ع)، شهید هاشمی‌نژاد و ابن سینا در نقاط مختلف شهر تزریق دز یادآور کادر درمان را انجام می‌دهند.

پهلوان بیان کرد: اسامی و آدرس تمامی مراکز واکسیناسیون فعال در سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد موجود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.