نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان با هدف پشتیبانی از برنامه‌های گروه‌های جهادی در فصل تابستان برگزار شد.

استاندار سمنان  گفت: بسیج و گروه‌های جهادی استان در گره گشایی از مشکلات روستا‌ها در سایه فرهنگ ایثار و شهادت و با صداقت و ایمان عملکرد مطلوب همراه با رضایت مندی مردم داشتند.

 هاشمی می گوید: آقای مخبر در تیرماه امسال مجددا با ابلاغ جدید به منظور رفع مشکلات برخی ضوابط و مقررات در زمینه تفاهم نامه‌های همکاری، تمام دستگاه‌های اجرایی را به همکاری با قرارگاه‌های محرومیت زدایی و گروه‌های جهاد موظف کردند.

استاندار سمنان  گفت:طرح‌های دارای زمینه همکاری و مشارکت با در نظر گرفتن شرایط هر شهرستان احصا و به سازمان مدریت و برنامه ریزی اعلام شود.

فرمانده سپاه قائم استان نیز در این نشست با اشاره به ترویج فرهنگ جهادی با حضور گروه‌های دانشجویی در مناطق محروم استفاده از این ظرفیت‌های مطلوب با در نظر گرفتن شرایط هر منطقه خواستار شد و از مسئولان شهرستانی خواست با این گروه‌ها همکاری لازم را داشته باشند

 مسئول بسیج سازندگی سپاه قائم استان گفت: ۸۰۰ گروه جهادی در یک طرح ۳ ماهه در قالب ۱۴ کارگروه تخصصی برای خدمت در زمینه‌های مختلف به مناطق محروم استان اعزام شدند.

در پایان این نشست با حکم استاندار سمنان مهدی کاشفی به عنوان مشاور استاندار و دبیر قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.