ولایت مقام‌ معظم رهبری دوست و دشمن را به تحیر واداشته است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ولایت مقام‌ معظم رهبری دوست و دشمن را به تحیر واداشته است.

حجت الاسلام شاهمرادی گفت: امروز مقام معظم رهبری یگانه مرد جهان اسلام است که ولایت و رهبری ایشان تمام مستکبران جهان همچنین دوست و دشمن را به تحیر واداشته است.

طبق روال سال‌های گذشته مراسم جشن عید غدیر با حضور جمعی از ارادتمندان و عاشقان به ولایت و رهبری در محل مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد حسین شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: علی (ع) از نظر اوصاف و ویژگی‌ها بی نظیر است و همتایی ندارد.

به گفته حجت الاسلام‌شاهمرادی مولای متقیان شخصیتی است که در آخرین سفر حج پیامبر اکرم (ص) با فرمان الهی بعنوان مولا و رهبر جامعه اسلامی برگزیده شد.

حجت الاسلام شاهمرادی گفت: کتاب‌های زیادی در وصف آقا امیرالمومنین نوشته شده که کتاب الغدیر علامه امینی در راس همه قرار دارد چرا که ایشان با سفر‌های متعدد حدود ده هزار کتاب مطالعه کرد تا حقانیت حضرت علی (ع) را اثبات کند.

حجت الاسلام شاهمرادی می‌گوید باید تلاش کنیم که عظمت غدیر بیشتر برای جوانان و نسل‌های بعدی تبیین شود، چون بیان ذکر مولای متقیان عبادت محسوب می‌شود تلاش کنیم در رور عید غدیر برای فرزندان خود هدیه بخریم و در این روز سادات را تکریم کنیم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اسلام بدون ولایت و امامت اسلام نیست در راس همه نعمت‌ها نعمت ولایت و رهبری است باید تلاش کنیم که زیور و زینت ولایت و رهبری باشیم.

به گفته مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان مولای متقیان اولین مومن به رسول گرامی است شجاعت، علم و دانایی، فضل و بخشش، توجه به یتیمان، نشست و برخاست با نیازمندان، عبادت و بندگی و... از مهمترین فضائل حضرت علی (ع) است.

حجت الاسلام شاهمرادی گفت: امروز مقام معظم رهبری یگانه مرد جهان اسلام است که ولایت و رهبری ایشان تمام مستکبران جهان همچنین دوست و دشمن را به تحیر واداشته است.

به گفته حجت الاسلام شاهمرادی سردار دل‌ها که همواره توسل و تمسک به اهلبیت داشت عزیز دل مردم شد شخصیتی که در وصیت نامه اش همواره بر اطاعت و همراهی با ولایت و رهبری تاکید دارد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز اگر شیعه در جهان عزیز است عزت و اقتدار دارد به برکت وجود، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار