رئیس اداره بهزیستی باشت گفت: ۱۳ میلیاردو ۴۵۴ میلیون ریال بهزستی این شهرستان از پارسال تاکنون به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت کرد.

بهگام بازیار گفت: این میزان کمک هزینه در حوزه های توانبخشی، مشارکت های مردمی و امور اجتماعی  به مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان پرداخت شد.

او می گوید: یک میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال منابع مالی از پارسال تاکنون در حوزه توانبخشی این شهرستان برای تامین تجهیزات و کمک هزینه درمان و تحصیلی  مددجویان این نهاد حمایتی هزینه شد.

به گفته رئیس اداره بهزیستی باشت، ۷۰۰ میلیون ریال از این میزان اعتبار برای مناسب سازی، ۳۰۰ میلیون ریال کمک هزینه موردی، ۸۰ میلیون ریال خدمات توان پزشکی و ۵۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال برای کمک هزینه درمان هزینه شد.

بازیار می گوید: همچنین در این مدت بیش از هشت میلیاردو ۹۸۵ میلیون ریال در حوزه کمک هزینه مسکن، تعمیرات مسکن ، کمک هزینه ازدواجی و کمک هزینه بیمه کافرمائی به مددجویان این شهرستان پرداخت شد.

او گفت: از این میزان اعتبار بیش از هشت میلیارد ریال برای هزینه مسکن مددجویان و معلولان، ۲۲۰ میلیون ریال تعمیرات مسکن، ۳۶۵ میلیون ریال کمک هزینه بیمه کارفرمایی و ۴۰۰ میلیون ریال برای کمک هزینه ازدواجی پرداخت شد.

رئیس اداره بهزیستی باشت می گوید: بهزستی این شهرستان از پارسال تاکنون بیش از ۲ میلیاردو ۸۵۸ میلیون و ۱۸۵ هزار ریال در حوزه امور اجتماعی هزینه کرد.

به گفته بازیار، این میزان اعتبار در زمینه کمک هزینه ودیعه مسکن، کمک هزینه شهریه دانشجویان تحت پوشش، حق بیمه پایه بازنشستگی زنان، کمک هزینه لوازم ضروری به زنان سرپرست خانوار، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان  و دانشجویان تحت پوشش، کمک هزینه سلامت جسمی و روانی زنان و .. هزینه شد.

او می گوید: نظارت بر کار ۹ مهد کودک از دیگر فعالیت های بهزیستی باشت است.

بازیار گفت: هم اکنون ۵۸۴ مددجوی حوزه توانبخشی و ۵۱۸ مددجوی حوزه امور اجتماعی زیر پوشش حمایت های بهزیستی باشت هستند.

از ۲۵ تا ۳۱ تیرماه هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.