در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ساخت خوابگاه متاهلی اولویت وزارت علوم است

وزیر علوم گفت: با در اختیار قرار ندادن خوابگاه به دانشجویان، عدالتی که نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن بوده است؛ زیر سوال خواهد رفت.

محمدعلی زلفی گل گفت: دلیل توجه وزارت علوم به بحث ساخت خوابگاه‌ها و افزایش امکانات ورزشی و رفاهی دانشجویان این است که برای تمام اوقات دانشجویان باید برنامه ریزی شود.

وزیر علوم ادامه داد: اگر افزایش امکانات رفاهی برای سایر کشور‌ها مورد اهمیت نباشد و دیدگاهشان هم درست باشد؛ برای فرهنگ ایران که دارای نظام مردمی است؛ بسیار مورد تاکید است.

او افزود: قرار ندادن خوابگاه در اختیار دانشجویان باعث می‌شود تا عدالتی که نظام اسلامی ایران به دنبالش بوده است، محقق نشود.

زلفی گل بیان کرد: از همه وزارت خانه‌ها و حاکمیت کشور تقاضا دارم که اگر می‌خواهیم نسلی را تحویل جامعه دهیم که پاسخگو باشند؛ باید تلاش کنیم که خودمان هم پاسخگو باشیم و امکاناتی را برای دانشجویان محقق کنیم تا در کمال آرامش و آسایش بتوانند خوابگاه داشته باشند و از عمر خود در دانشگاه بهترین استفاده را بکنند.

وزیر علوم ادامه داد: برای ساخت خوابگاه‌ها و امکانات ورزشی عزم فرابخشی نیاز است که دولت سیزدهم بحث ساخت خوابگاه‌ها به ویژه خوابگاه‌های متاهلی را مورد توجه قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
به اقای وزیر بگید بیاد دانشگاه تبریز یه دیدار هم با دانشجو ها داشته باشه فقط حرف نزنه مثل سری قبل که اومد دانشجو رو به شخمش حساب نکرد بعد از عدالت حرف بزنه وضعیت رو ببینه بعد از این حرفا بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
البته دانشجوی با سواد نه بیسواد والا حق دانشجوهای با سواد رو دانشجوهای بیسواد میخورن
آخرین اخبار