با حضور فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نزاجا، سرهنگ عیسی بیات به عنوان فرمانده جدید تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش مهاباد معرفی شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا در این مراسم گفت: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان از هر ابزار و دسیسه‌ای برای ضربه زدن به وحدت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده‌اند، اما تاکنون با توکل به خدا، فرمایشات مقام معظم رهبری و عشق به راه شهدا در تمام این صحنه‌ها چیزی جز شرمساری و شکست نصیبشان نگردیده است.

امیر سرتیپ حاجیلو گفت: دشمنان جمهوری اسلامی وقتی قدرت و صلابت نیرو‌های مسلح و آمادگی و عشق فرزندان این مرز و بوم را در مسیر دفاع از کیان کشور دیدند از جنگ سخت و رو در رو به جنگ نرم روی آورده اند به همین دلیل است که امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به آگاهی بخشی بیشتر برای عموم مردم و یکپارچگی و وحدت ملی داریم.

وی گفت: امروز ساختار نیرو‌های مسلح به روز، توانمند و پیش رونده است و برای مقابله با تمام طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان قسم خورده ایران عزیزمان آمادگی کامل دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا گفت: دشمن تاکنون تنها گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح را دیده و درصورتی که تنها بخشی از امنیت، رفاه و آرامش مردم به خطر بیافتد آن موقع است که آسمان و زمین برای آنان در هر جا که باشند و عملیات را از هر نقطه جغرافیایی که برنامه‌ریزی کنند تاریک، لرزان و ناامن خواهد شد.

امیر حاجیلو گفت: امروز همکاری و همراهی با رژیم جعلی صهیونیستی به بهانه‌ها و اهداف مختلف در منطقه چیزی جز دشمنی آشکار، شکست برای این رژیم، استکبار و حامیانش در پی نخواهد داشت.

"سرهنگ عیسی بیات" به عنوان فرمانده جدید تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش مهاباد معرفی و از "امیر سرتیپ دوم گلیج" فرمانده سابق هم قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.