سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: به یُمن اقتدار و توان دفاعی قدرتمند نیرو‌های مسلح هیچ کشوری قدرت و جسارت تهدید ایران اسلامی را ندارد.

امیر قادری در آیین گرامیداشت روز ۲۹ فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیرو‌های مسلح ما اعم از ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی تحت فرماندهی کل قوا (مقام معظم رهبری) در اوج آمادگی است و دشمنان فکر طمع و تجاوز به کشورمان را برای همیشه از ذهن خود پاک کرده‌اند.

وی گفت: امروزه جوانان متخصص موفق شدند نیاز‌های دفاعی و نظامی کشور را تامین و هم اکنون هیچ گونه وابستگی در بخش نظامی به کشور‌های بیگانه نداریم و همین امر ما را در قله قدرت و صلابت قرار داده است.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس نیرو‌های زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی با رشادت و ازخودگذشتگی جان خود را در راه آزادی و محافظت از میهن فدا کردند.

قادری گفت: در دوران صلح نیز در تمام رویداد‌های طبیعی و مشکلات داخلی کشور از جمله سیل، زلزله و مقابله با کرونا حضور نیرو‌های مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی در میدان عمل و خدمت به مردم پر رنگ بوده تا همیشه در کنار مردم بودن را اثبات کنند.

وی گفت: مردم ما در هر شرایطی از ظرفیت ارتش مقتدر ما حساب می‌کنند، در بحث محرومیت زدایی و فعالیت‌های جهادی از جمله خدمت به مردم محروم مناطق شهری و روستایی حضور ارتش کمک شایانی به ارتقای کیفیت ارایه خدمات و رفاه به مردم کرده است.
در پایان این مراسم رژه خودرویی برگزار شد و اقتدار و آمادگی نیرو‌های ارتش پادگان تیپ ۳۶۴ پیاده شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد به نمایش گذاشته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.