۵۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

۵۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در استان ثبت نشده است.

بستری ۴۴ بیمار جدید کرونایی در حوزه مازندران

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۴بیمار جدید مشکوک به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و در این مدت ۴۲نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

۴۲بیمار با علائم تنفسی حاد اکنون در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند.

او می‌گوید: ۲۱۶بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

به گفته دکتر غلامی موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت نشده است.

بستری ۱۱ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر سیدعلی مظفرپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه بستری و در این مدت ۵ بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شدند

او می‌گوید: ۴۷بیمار مبتلا به کرونا اکنون در بیمارستان‌های بابل بستری هستند که از این تعداد۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند.

به گفته دکتر غلامی موردی از فوت بر اثر ابتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

۹۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ دیروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شده بودند.

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید 19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.