تفاهم نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و پارک علم و فناوری قزوین امضاء شد.

به منظور تقویت و توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی، تفاهم نامه مشترکی بین داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و جعفر احمدی، رییس پارک علم و فناوری قزوین، امضا شد.
داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در جلسه‌ای که به همین منظور برگزار شد گفت: این شرکت در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و وظایف تعریف شده آماده اجرای پروژه‌های پژوهشی در زمینه‌های آب، فاضلاب و  امور مشترکین برنامه ریزی برای رفع مشکلات خدمت به مردم و کمک به توسعه استان است.

 رفع چالش‌های اداری و حمایت از جوانان پژوهشگر استان که در قالب شرکت‌های دانش بنیان فعالیت می‌کنند از برنامه‌هایی است که به طور جدی دنبال می‌شود و در همین زمینه اعلام نیاز‌های پژوهشی در اختیار پژوهشگران عرصه صنعت آب و فاضلاب قرار گرفته است.

 بر اساس تجربه‌های گذشته، پیشبرد امور بر اساس تحقیقات می‌تواند کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت و بهره وری، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و بالاخره رضایت مردم را در پی داشته باشد.

جعفر احمدی رییس پارک علم و فناوری قزوین  هم گفت:  از طریق ستاد اقتصاد دانش بنیان که به ریاست استاندار فعالیت می‌کند در حال دسته بندی و الویت بندی نیاز‌های پژوهشی استان هستیم و در این زمینه توجه به چالش‌های صنعت آب و فاضلاب جایگاه ویژه‌ای دارد.

 معرفی و فراهم کرد زمینه همکاری مشترک با شرکت‌های دانش بنیان فعال در زمینه آب و فاضلاب، تشکیل اتاق فکر مشترک، انجام اولویت‌های پروژه‌های پژوهشی و نظارت بر پروژه‌های تحقیقاتی  از جمله موضوع‌هایی است که می‌تواند پایه همکاری‌ها قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.