مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده وزارت کشور گفت: دولت از طرح‌هایی که در قالب برنامه جامع برای خانواده‌ها تعریف شده باشد و جنبه‌های مختلف مهارت آموزی و تقویت مهارت‌های فردی اعضای خانواده را در دستور کار داشته باشند حمایت می‌کند.

دکتر اختری در سفر به شیراز گفت: دولت از طرح‌هایی که در قالب برنامه جامع برای خانواده‌ها تعریف شده باشد و جنبه‌های مختلف مهارت آموزی و تقویت مهارت‌های فردی اعضای خانواده را در دستور کار داشته باشند حمایت می‌کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده وزارت کشور گفت: حمایت از این طرح‌ها در بخش‌های مالی و غیرمالی است و طرح‌های پژوهش محور در اولویت بهره مندی از این حمایت‌ها هستند.

او همچنین در دیدار با استاندارفارس ونمایندگان تشکل‌های حوزه خانواده با مسائل، مشکلات و دغدغه‌های فعالان این حوزه آشنا شد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده وزارت کشور در این دیدار بر لزوم هم‌افزایی در اجرای برنامه‌های تشکل‌های فعال حوزه خانواده تاکید کرد و گفت:در سند تحول دولت مردمی مباحث زیادی درمورد بانوان و خانواده و فرزندآوری مطرح شده که تحقق این مهم نیاز به همکاری و هم افزایی بانوان فعال در زمینه‌های مختلف دارد.

اختری گفت: توجه به نقش دختری، همسری و مادری با استفاده از طرح‌های پژوهشی می‌تواندبسیاری از دغدغه‌های جامعه را کم‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار