دبیر بنیاد بین المللی غدیر شهرستان فسا گفت: ۲۰ هزار پرس غذای گرم میان خانواده های نیازمند در فسا توزیع می شود.

احمد رفعت مقام  با اشاره به توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم در ۵ محله شهرستان فسا به مناسبت عید غذیر خم گفت:  ۱۱ برنامه از سوی ستاد مردمی غدیر  همراه با برنامه  های فرهنگی و مسابقه غدیر در فسا برگزار می شود.

او گفت: همزمان با سه شنبه‌های علوی و مهدوی میادین این شهرستان و  بخش نوبندگان فسا به مناسبت عید غدیر جشن‌های متفاوتی برگزار می کنند.

رفعت مقام  همایش رهپویان ولایت در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) را از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت شهرستان فسا برشمرد و گفت: امروز بعد از نماز مغرب و عشا شب شعر علوی همراه با رونمایی از کتاب حسن بی پایان دوست اثر محمد حسین تقوایی در آستان مقدس شاهزاده قاسم انجام می‌شود.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر شهرستان فسا با اشاره به برگزاری دعای روح بخش ندبه در ۲۴ تیر و برپایی جشن‌های غدیریه در بخش زاهد شهر فسا گفت: برنامه پرسش و پاسخ به شبهات در رابطه با واقعه غدیر، از دیگر برنامه‌هایی بود که دبیر بنیاد بین المللی غدیر شهرستان فسا به آن اشاره کرد.

او گفت: میدان غدیر شهرستان فسا دوشنبه آینده میزبان آیت الله رضوی اردکانی و با مولودی خوانی امیر حمزه جوکار و اجرای مسابقه غدیر با اهدای ۳۰ عدد کارت هدیه ۲ میلیون ریالی است.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار