دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور در محل یادمان شهدای پاوه حاضر شد.

 

 دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور که به همراه هیات دولت وارد کرمانشاه شده است، وارد شهرستان پاوه شد و در محل یادمان شهدای پاوه به ادای احترام به شهدا پرداخت.

قاضی زاده هاشمی گفت: در تمام استان‌های کشور ۱۰ درصد از اعتبارات حوزه اشتغال به منظور کارآفرینی برای ایثارگران صرف خواهد شد.

به گفته او، مشکلات این شهرستان و در خواست های مردم در نشست های مقدماتی سفر بررسی شده است و امروز مطالبات را برای ارائه به دستگاه های اجرایی جمع بندی می کنیم. 

هیات دولت در تمام سفر های استانی ۲ موضوع اصلی تامین مسکن و اشتغال فراگیر را به صورت ویژه بررسی خواهد کرد و در سفر امروز نیز این موضوع ها در اولویت هستند. 

قاضی زاده هاشمی گفت: در تمامی سفرهای استانی تاکید داریم که پنج درصد از منازل ساخته شده در طرح جهش ملی مسکن در اختیار خانواده ایثاگران قرار گیرد.

همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در تمام استان های کشور ۱۰ درصد از منابع اعتباری به منظور ایجاد اشتغال نیز برای اشتغال جامعه ایثارگران در نظر گرفته می شود.

 معاون رئیس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: یک خصوصیت خاص در سرزمین ما هست و آن این است که همواره نقطه طمع دشمنان کشور بوده است.

 قاضی زاده هاشمی گفت: در تاریخ ما و در طول این ۴۰ ساله سرزمین ایران، سرزمین رنگارنگ و با قومیت های مختلف در کنار هم زندگی کرده اند و یک عده ای هم تحریک کرده اند که بخشی از سرزمین جدا شود.

به گفته او، بخشی از تحریک ها در این مناطق اتفاق افتاد در سایر بخش های کشور هم این اتفاقات بود اما مردم پاوه اقتدارانه ایستادند و در مقابل جریان انحرافی خود را جدا کردند و ایران را سرزمین خود دانستند.

 معاون رئیس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: دیگران هم از اطراف به کمکشان آمدند و این عظمت مردم شریف پاوه بود که تا به امروز ادامه داده اند. مردم پاوه نماد تمامیت ارضی هستید و ریخته شدن خون ۶۰۰ شهید در کنار هم  نشان دهنده این است که در خط ولایت هستند.

به گفته قاضی زاده هاشمی، ان شاالله ما هم در دولت به وظایف خود عمل کنیم و حضور ما هم ابلاغ سلام و درود به شما است و هم اینکه مطالب و خواسته های شما را بررسی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.