مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در روز عید سعید با کمک خیران شش هزار بسته گوشت قربانی به ارزش دو میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

ناصر ظاهری در گردهمایی معاونان، مدیران و روسای ادارات ستادی و اجرایی کمیته امداد استان قزوین، بیان کرد: در روز عید سعید با کمک خیران شش هزار بسته گوشت قربانی به ارزش دو میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع شد که این نذورات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۵۰ درصدی داشته اشت.

در بحث بودجه ابلاغی سال ۱۴۰۱، حجم درخواست‌ها زیاد است، اگر کار‌ها به موقع انجام نشود و رسوب اعتبارات داشته باشیم مدیون مددجویان خواهیم بود.

 بخشی از خدمت کمیته امداد امام (ره) منوط به وجود بودجه است، ولی بخش مهم کار، تلاش و پیگیری است چراکه با پیگیری می‌توانیم به مددجویان خدمت کنیم.

 اعتبارات بانکی برای تسهیلات اشتغال زایی ابلاغ شده است، لازم است پیگیری لازم صورت پذیرد و در عین حال نظارت‌ها را هم جدی بگیریم و منتظر نظارت‌های برون سازمانی باشیم چراکه نظارت‌های درون سازمانی اولویت دارد.

 طرح انرژی خورشیدی از طرح‌های موفق اشتغال زایی است باید برای اجرای این پروژه‌ها اقدام کنیم و اینگونه نباشد که کمبود اعتبارات دولتی در این بخش کار را متوقف کند بلکه باید از ظرفیت‌های درون سازمانی برای اجرای این طرح موفق اقدام کنیم.

 علیرغم محدودیت‌های اعتباری و تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال در تولید برق از انرژی خورشیدی، این طرح موفق را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

تفاهم نامه با سپاه برای حوزه مسکن باید با سرعت پیگیری شود تا بتوانیم برای تأمین مسکن مددجویان گام جدی برداریم و مددجویان را برای خانه دار شدن، کمک کنیم.

در امداد کار‌های بزرگی پیش رو داریم، ولی در اجرا نباید بزرگی کار سرعت ما را کم کند از این رو با توجه به ابعاد کار، می‌توانیم اقدام لازم را انجام دهیم تا کار‌های بزرگ با ساده‌ترین روش، حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.