سرپرست فرمانداری کرمانشاه از اجرای آزمایشی طرحی برای کوتاه کردن صف نانوایی‌ها در کرمانشاه خبر داد.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه گفت : صف نانوایی‌ها در کرمانشاه خیلی بلند است و مردم برای تامین نان دچار مشکل هستند.

به گفته سرپرست فرمانداری کرمانشاه اجرای آزمایشی طرحی با هدف افزایش عرضه نان در کرمانشاه آغاز شده در این طرح که از هفته آینده استارت خواهد خورد، سهمیه آرد ۲۰ واحد خبازی در شهرستان کرمانشاه -شامل ۱۶ نانوایی در شهر کرمانشاه و چهار نانوایی در دیگر بخش‌های شهرستان- افزایش پیدا خواهد کرد و این نانوایی‌ها تا ساعت ۲۴ پخت نان خواهد داشت.

این طرح با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به مردم کرمانشاه به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد، با اجرای این طرح شاهد کوتاه شدن صف نان در کرمانشاه باشیم.

 کرمانشاه به شهر خلاق خوراک تبدیل شده این موضوع کرمانشاه را به یک شهر توریستی تبدیل خواهد کرد و لازمه شهر‌های بزرگ و توریستی این است که مردم بتوانند مایحتاج مورد نیاز خود مثل نان را در ساعات پایانی روز هم تامین کنند.

کیفیت نان در کرمانشاه بدون تعارف خوب نیست و بیشترین علت بی‌کیفیتی نان هم به بی‌کیفیتی دستگاه‌های پخت نان برمی‌گردد.

 باید نانوایی‌های کرمانشاه به دستگاه‌های روز تجهیز شوند، باید به سراغ اتحادیه سایر شهر‌های موفق در زمینه کیفیت نان مثل مشهد، تبریز، اصفهان و ... رفته و ببینیم آن‌ها از چه دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند تا آرام آرام به سمت ارتقای کیفیت نان در کرمانشاه برویم.

او با بیان اینکه در راستای کیفیت‌بخشی به نان کرمانشاه از تجربه نانوایی‌های موفق استفاده خواهیم کرد، گفت: باید به سمت افزایش کیفیت نان برویم تا مردم راضی باشند.

نان قوت غالب مردم است و حداقل کاری که می‌توانیم بکنیم این است که کیفیت نان را بالا ببریم.

رحیمی‌زنگنه اشاره‌ای هم به کم شدن تعداد نانوایی‌های سنتی نان سنگک در کرمانشاه داشت و گفت: باید بررسی کنیم ببینیم چرا تعداد این نانوایی‌ها که نان با کیفیت عرضه می‌کردند، کاهش پیدا کرده و راهکاری برای مدرن کردن نانوایی‌های سنگک که ارزش غذایی بیشتری دارند، پیدا کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.