ساختمان شورای حل اختلاف یزدان آباد شهرستان زرند با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونان دادگستری افتتاح شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان درآیین افتتاح ساختمان شورای حل اختلاف یزدان آباد گفت: این ساختمان با  ۴۰۰ متر مساحت و با ۱۵۰ متر مربع زیربنا با صرف حدود یک میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی با اشاره به این مطلب که شورای حل اختلاف شهرستان زرند پارسال مجموعا ۲ هزار و ۳۶۷ فقره پرونده از ۱۰ هزار و ۱۴۲ فقره پرونده وارده خود را از طریق صلح و سازش به سرانجام رسانده اند، گفت: مختومه شدن پرونده‌ها از طریق شورا‌های حل اختلاف موجب رفع خصومت و اختلاف در بین طرفین دعوا خواهد شد.

او با بیان اینکه ۷ شعبه رایی، ۶ شعبه صلحی و ۱۱ شعبه روستایی در شهرستان زرند فعال هستند، می گوید: ۱۰۱ نفر در شورا‌های حل اختلاف شهرستان زرند مشغول خدمت به مردم در راستای رسیدن به صلح و سازش و ریشه کن کردن منازعات و اختلافات هستند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت: ورودی پرونده‌ها به شعب شورای حل اختلاف شهرستان زرند درسه ماه گذشته  دو هزار و ۶۴۲ فقره پرونده بوده که در مجموع دو هزار و ۵۰۱ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۳۹۷ فقره پرونده به صلح و سازش ختم گردیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار