مدیرکل شرکت غله استان اردبیل گفت: از مجموع مطالبات گندم کاران استان تاکنون یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

علی نوبخت با بیان اینکه تمام گندم کاران استقبال خوبی را از مراکز خرید تضمینی محصول داشتند، گفت: ۷۴۸ میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندم‌کاران اردبیل طی امروز پرداخت شد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با بیان اینکه از زمان شروع خرید تضمینی گندم از کشاورزان، مطالبات گندم کاران استان اردبیل تاکنون یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است، می گوید: روند پرداخت پول خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست.

به گفته او، تا ۱۱ تیرماه تمامی مطالبات کشاورزانی که گندم خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل داده بودند، پرداخت شده و باقی‌مانده مطالبات در دست پیگیری و اقدام است و به‌زودی به حساب آنان واریز خواهد شد.

نوبخت گفت: به اندازه کافی گندم در سیلوها و مراکز نگهداری ذخیره‌سازی شده و به تناسب مناطق مختلف استان کار اختلاط و ذخیره‌سازی گندم و آرد در مراکز و کارخانه‌های تولید آرد در حال انجام است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل می گوید: ما به تدریج از با کیفیت‌ترین گندم خریداری شده محصول را به کارخانه‌های آردسازی تحویل می‌دهیم تا عملیات فرآوری انجام شده و آرد مورد نیاز نانوایی‌ها تأمین شود تا از این جهت مشکلی به وجود نیاید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.