رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان زنجان گفت: احداث پایانه مسافری در شهرستان‌های فاقد پایانه مسافربری از جمله نیاز‌های ضروری دراستان است.

 سلمانیان گفت: در حال حاضر ۳ پایانه مسافربری رسمی در ابهر، زنجان و خدابنده فعال هستند.

او می گوید: به منظور متمرکز و قانونمند شدن فعالیت شرکت‌ها و ناوگان مسافری، جلوگیری از سردرگمی مردم  و ترغیب ناوگان ها برای فعالیت در شهرستان‌ها، جلب رضایت رانندگان و مسافرین، جلوگیری از فعالیت غیرقانونی خودروهای سواری‌ پلاک سفید از طریق مکاتبه با استانداری، فرمانداران شهرستان‌های مربوطه و شهرداران، در حال پیگیری احداث پایانه‌های مسافربری در شهرستان‌های فاقد پایانه هستیم.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان زنجان گفت: در سه ماه نخست امسال تعداد ۲۳۷ هزار و ۲۲۶ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری زنجان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال  ۶ درصد افزایش داشته است.

به گفته سلمانیان  ارتقاء و توجه به ایمنی حمل و نقل عمومی از جمله اولویت‌های  راهداری است و هر ساله با آغاز فصل تابستان شیوه نامه های  مربوطه  به استان‌ها ارسال می‌شود.

او می گوید: افرادی که واکسن‌ کرونای خود را دریافت کرده باشند مجاز به أخذ بلیط هستند و مسافرین در صورت داشتن هرگونه مشکل در طول سفر و یا مشاهده تخلف از سوی راننده می‌توانند با نمایندگان اداره کل مستقر در پایانه‌های مسافربری استان مراجعه و یا با سامانه ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان زنجان گفت: مجموع ناوگان حمل‌ و نقل مسافربری استان زنجان ۸۲۰ دستگاه با عمر متوسط ۱۲ سال است و هزار و ۶۳۸ نفر راننده حرفه‌ای در این بخش فعال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.