جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰۱ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری سمند توسط ماموران ایستگاه ایست و بازرسی محور ابرکوه خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر گفت: ماموران پاسگاه «رامشه» به همراه ماموران یگان تکاوری مستقر در محور «ابرکوه» در راستای مقابله با قاچاقچیان موادمخدر حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند با پلاک جعلی مشکوک شده و جهت بررسی‌های بیشتر اقدام به توقیف آن کردند.

راننده خودرو مذکور به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشت که در این راستا ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی و هوشمندانه نسبت به توقیف خودرو و دستگیری راننده اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان می‌گوید: در بازرسی به عمل آمده از خودرو ۱۰۱ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف شدکه در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سردار هاشمی فر گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، همچنین همکاران ما در برخورد قانونی با قاچاقچیان موادمخدر از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و روز به روز عرصه را برای افراد سود جو و قانون شکن تنگ‌تر خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.