مسئول مرکز خانه خلاقیت و بازی‌های فکری گفت: رستوران بازی‌های فکری با ۳۰۰ نوع بازی پذیرای علاقه‌مندان از رده سنی ۴ تا ۹۹ سال است.

 حکیمه ابوالقاسمی گفت: در دو سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا فعالیت رستوران بازی‌های فکری بسیار محدود بود که امسال تصمیم گرفتیم با ظرفیت بیشتر، این رستوران را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

به گفته او: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ نوع بازی فکری در این رستوران در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد که عموم شهروندان از رده سنی ۴ سال به بالا حتی شهروندان ارشد بالای ۹۰ سال نیز می‌توانند در این رستوران به انجام بازی‌های خلاقانه بپردازند.

رستوران بازی‌های فکری صبح روز‌های شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰، همچنین پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برای استفاده از بازی‌ها، میزبان عموم شهروندان است.

مسئول خانه خلاقیت و بازی‌های فکری می گوید: تا کنون استقبال خوبی از این بازی‌ها صورت گرفته به طوری که صبح‌ها به طور میانگین ۴۰ یا ۵۰ نفر و عصر‌ها حتی تا ۱۰۰ نفر استقبال کننده نیز داشته ایم.

او درباره نحوه حضور علاقه‌مندان در این رستوران بازی گفت: هر فرد می‌تواند با در اختیار داشتن سه بازی به مدت یک ساعت در رستوران حضور داشته باشد و از حضور مربی و آموزش در کنار آن بهره‌مند شود.

خانه خلاقیت و بازی‌های فکری در خیابان هشت بهشت شرقی، بین چهارراه لاهور و پیروزی، کوچه گلستان (۲۲) واقع شده است که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۲۶۸۳۴۸۴ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.