معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: ۲۶۸ دستگاه کولر میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شد.

 محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: با شروع فصل گرما، ۲۶۸ دستگاه کولر با اولویت مناطق محروم و گرمسیر میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین توزیع شد.

از این تعداد ۸۴ دستگاه کولر با قدرت ۶ هزار، و ۱۸۴ دستگاه هم با قدرت سه هزار و ۵۰۰، متناسب با نیاز مددجویان و اقلیم استان، بین خانواده‌ها توزیع شده است.

تأمین لوازم ضروری زندگی محرومان و نیازمندان یکی از دغدغه‌هایی است که پیگیری می‌شود که تحقق آن نیازمند تأمین مالی است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین سال گذشته با توجه به کمک‌های مردمی در زمینه لوازم خانگی دو هزار و ۲۴۲ عدد انواع لوازم خانگی به ارزش هفت میلیارد و ۳۰۱ میلیون تومان به محرومان و نیازمندان تحویل داده شده است.

بخشی از هزینه تأمین این لوازم خانگی از محل منابع داخلی کمیته امداد امام (ره) و بخش دیگر از محل کمک‌های مردمی و خیران بوده است که قطع یقین با استمرار کمک‌های مردمی، در تأمین نیاز‌های مختلف محرومان گام‌های بیشتری برداشته می‌شود.

کولر‌های توزیع شده، مرحله نخست تأمین و توزیع لوازم خانگی مورد نیاز محرومان است که با کمک‌های مردمی در مراحل بعدی شاهد کمک‌های بیشتری خواهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.