مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق از ابتدای امسال تاکنون، ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات را با هدف اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت کرده است.

یوسف پورواجد گفت: صندوق کارآفرینی امید کرمان، از ابتدای امسال تاکنون ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ برای۳۸۶ طرح اشتغال زایی در استان کرمان پرداخت کرده است.

او می‌گوید: این تسهیلات در قالب تفاهم نامه‌ها با جهاد کشاورزی شمال و جنوب، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد، میراث فرهنگی (معاونت صنایع دستی) و پارک فناوری استان کرمان به ۳۸۶طرح اشتغالزایی پرداخت شده که برای ۳۲۰ نفر اشتغال زا یی شده است.

به گفته او بیشترین پرداختی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان کرمان، به حوزه‌های کشاورزی، انتقال آب، پرورش دام و طیور و ... اختصاص داشته است.

پور واجد گفت: جوانان برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ می‌توانند به ادارات طرف قرارداد تفاهم نامه مراجعه کنند. به گفته او ۸۲ فقره تسهیلات روستایی این صندوق با اعتباری بالغ بر ۹میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان می‌گوید: بر اساس طرح شمسا (تفاهم نامه سه جانبه صندوق کارآفرینی امید، بنیاد برکت و خیران استان) در شهرستان‌های بردسیر و سیرجان به ۱۱۰ پرونده مبلغ ۵ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شد.

او می‌گوید: براساس تفاهم نامه صندوق با سازمان زندان‌ها به ۲۹ پرونده، ۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.