نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس از آغاز پروژه عملیات اجرایی لایروبی بندر خورسیف این شهرستان در روز‌های آینده خبر داد.

حبیب آقاجری  گفت: یکی از خواسته‌های مردم بندر ماهشهر، ایجاد زیرساخت‌های بندری به منظور توسعه تجارت با کشور‌ها منطقه و اشتغالزایی است.

او می گوید: خوریات منطقه یک ظرفیت بالقوه برای حمل و نقل دریایی و توسعه تجارت است که در مجلس نهم کار احداث بندر خورسیف آغاز شد، اما با پایان آن دوره مجلس، این پروژه ناتمام مانده و به حال خود رها شد.

آقاجری اضافه کرد: با توجه به این ظرفیت، پیگیری برای تکمیل پروژه احداث بندر تجاری خورسیف را در دستور کار خود قرار دادیم.

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکاران احداث ساختمان اداری، گمرک، آتش‌نشانی و باسکول این بندر نیز مشخص شده است که در حال تجهیز کارگاه هستند.

به گفته او نقشه ساختمان اداری این بندر توسط سازمان بنادر و دریانوردی تایید شده است و احداث این ساختمان‌ها نیز با همکاری شهرداری بندر ماهشهر اتفاق می‌افتد و اعتبار آن از محل اعتبارات صنایع پتروشیمی تخصیص یافته است.

آقاجری گفت: با همکاری و نظر مساعد وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، لایروبی بندر خورسیف در روز‌های آینده آغاز خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه‌اندازی بندر خورسیف ماهشهر و توسعه بندر سجافی هندیجان، روز‌های خوبی در حوزه تجارت در انتظار منطقه است و این دو بندر به همراه بندر امام خمینی (ره) نقش بسزایی در اشتغال‌زایی در حوزه انتخابیه ایفا خواهند کرد.

آقاجری در پایان از مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی که به وعده خود در رابطه با بازدید از بندر خورسیف ماهشهر و بندر سجافی هندیجان در نشست ۳۱ خرداد عمل کرد، قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.