رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه گفت: ۱۷ روستای حداقل بالای ۲۰ خانوار این شهرستان به میزان ۴۳ کیلومتر نیاز به آسفالت دارند.

علی اصغر کرباسی گفت: از مجموع ۷۷۰ کیلومتر راه‌های مواصلاتی تربت حیدریه، حدود ۵۰۰ کیلومتر به راه‌های روستایی اختصاص دارد.

او گفت: در سه ماه نخست امسال عملیات زیرسازی راه روستایی "کوهی" به طول ۲ هزار و ۷۰۰ متر و با صرف ۱۵ میلیارد ریال اعتبار پایان یافت.

کرباسی گفت: علاوه بر این و از محل اعتبارات داخلی عملیات لکه‌گیری با آسفالت سرد به طول ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع، روکش آسفالت گرم محور تربت‌حیدریه – مشهد (گردنه سبز) به طول سه کیلومتر، تیغ‌زنی و تسطیح ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شنی، اجرای ۸۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی راه، شانه‌سازی راه به طول ۵۶ کیلومتر، زیرسازی و آسفالت پل ورودی کدکن، زیرسازی و آسفالت راه روستایی ترقی به طول چهار کیلومتر انجام شد.

رئیس اداره راهداری تربت‌حیدریه گفت: لایروبی و پاکسازی راه‌ها بعد از سیلاب‌های فصلی به طول ۲۰۰ کیلومتر، شروع عملیات زیرسازی رمپ‌های ورودی و خروجی راه روستایی ترقی به طول ۳۰۰ متر، انجام ۱۵ مرحله گشت شبانه راهداری به منظور کنترل روشنایی تونل رباط سنگ و گردنه سبز و گردنه خماری و کنترل ترافیک در طول محور‌های تربت‌حیدریه از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار