رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار از انجام عملیات عمرانی و بازسازی بیش از یک هزار مترمربع بقاع امامزادگان با هزینه ۷ میلیارد ریالی خبرداد.

حجت الاسلام جعفر مهدوی خواه گفت: عملیات عمرانی و بازسازی یک هزار و ۲۱۲ مترمربع با هزینه بقاع امامزادگان این شهرستان با هزینه هفت میلیارد ریال انجام شد.

او گفت: اعتبار عملیات عمرانی و بازسازی بقاع متبرکه از محل درآمد بقاع متبرکه و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیران تامین شده که این پروژه‌ها شامل بازسازی، صحن سازی، آسفالت، نماسازی، نصب تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، و نماسازی شبستان‌ها بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: عملیات‌های عمرانی و توسعه زیرساخت بقاع متبرکه برای توسعه گردشگری مذهبی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی صورت گرفته که از ابتدای امسال تاکنون، ۲۰۰ هزار زائر و مسافر از ابتدای سال به زیارت بقاع متبرکه این شهرستان شده اند و هفت هزار آن‌ها در این بقاع اقامت و اسکان داشته اند.

مهدوی خواه گفت: بقاع متبرکه سبزوار به عنوان میقات الرضا (ع)، همواره میزبان زائران بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) است و این امامزادگان مسیر عبور زائران بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) مکان مناسبی برای زیارت، اسکان و استراحت مسافران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار