گلباران محل ترور شهیدان انصاری و نورانی در رشت

همزمان با چهل و یکمین سالگشت شهادت شهیدان انصاری و نورانی استاندار و معاون هماهنگی امورعمرانی اسبق استانداری گیلان، صبح امروز محل شهادت این دو شهید در رشت گلباران شد.

همزمان با چهل و یکمین سالگشت شهادت شهیدان انصاری و نورانی استاندار و معاون هماهنگی امورعمرانی اسبق استانداری گیلان، صبح امروز در مراسمی با حضور استاندار و خانواده‌های این دو شهید، محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی در خیابان لاکانی رشت گلباران شد.

استاندار گیلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای عزیز این سرزمین، بویژه ۲۵۷ شهید کارمند گیلان، سیره و منش شهیدان انصاری و نورانی را الگویی برگرفته از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت تاسی هرچه بیشتر از شیوه زندگی خاضعانه و خالصانه‌ی شهدا برای خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.

به گفته اسدالله عباسی، عزت و اقتدار ایران اسلامی ناشی از روحیه‌ی اخلاص، مجاهدت و جانفشانی شهدای بزرگ این سرزمین است و راه شهدا راه سعادت و سربلندی و آزادگی ست که دستاورد‌های گرانسنگ انقلاب را در بستر نیل به تمدن نوین اسلامی تجلی می‌دهد و الگویی کارآمدی از عدالت خواهی، ظلم ستیزی و آرمانخواهی را به تشنگان راه حقیقت ارزانی می‌دارد.

حمیده دانش کاظمی، همسر شهید علی انصاری، نیز در این مراسم، با بیان خاطراتی از تنها استاندار شهید ایران، روحیه‌ی اخلاص مردم داری و خدمتگذاری این شهید را ناشی از تعبد، تعهد و خداشناسی او دانست و گفت: در طول زندگی مشترک با این شهید هیچ نشانه ایی از تعلق خاطر شهید انصاری به امور و علایق دنیوی مشاهده نکرده است.

شهیدان انصاری و نورانی تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی، صبح ۱۵ تیر سال ۱۳۶۰ در خیابان لاکانی رشت توسط منافقان به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.