۹۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به واحد‌های گردشگری لرستان اختصاص یافت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان شهریورماه سال جاری به متقاضیان واحد‌های گردشگری و صنایع دستی لرستان پرداخت می‌شود.

"سید امین قاسمی " مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: در راستای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ تاکنون ۴۰۰ نفر از متقاضیان واحد‌های گردشگری و هنرمندان صنایع دستی استان به بانک‌های عامل معرفی شده اند و تعدادی از این افراد موفق به دریافت تسهیلات شده اند و مراحل پرداخت تسهیلات به مابقی سرمایه گذاران و صنعتگران استان در حال انجام است.

قاسمی اظهار داشت: تاکنون پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در حوزه صنایع دستی این استان جذب و متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

او ادامه داد: از این مجموع این تعداد ۱۴ واحد گردشگری هتل، مسفرخانه سنتی، واحد بومگردی نیز با اعتبار ۱۷۳ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده است که در تکمیل مراحل نهایی دریافت تسهیلات هستند.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: ۲۸ هتل و هتل آپارتمان، هشت اقامتگاه بوم گردی فعال با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ تخت خواب و ۵۰۰ کف خواب در استان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار