پرداخت ۱۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان تسهیلات توسط بسیج سازندگی لرستان

مسوول بسیج سازندگی لرستان گفت: امسال ۲۲۹ فرصت شغلی جدید توسط بسیج سازندگی استان ایجاد و ۱۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

احسان جهانبخش گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر در سطح استان بسیج سازندگی همواره پای کار بوده است.

وی می گوید: بسیج سازندگی لرستان در سطح استان به‌ویژه روستا‌ها جهت تحقق شعار اشتغال آفرینی و رفع فقر و توسعه عدالت اقتصادی و ارتقای معیشت خانواده‌های روستایی و همچنین به‌منظور صیانت و تحکیم خانواده‌ها و احیای کرامت فردی و خانوادگی در سطح جامعه و حمایت از کسب و کار‌های خانگی در روستاها، بسیج سازندگی به متقاضیان واجدالشرایط ایجاد اشتغال تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۹ شغل ایجاد و از این تعداد برای ۳۴۴ نفر اشتغال مستقیم و ۴۵۸ نفر شغل غیر مستقیم ایجاد شده است.

جهانبخش با بیان اینکه در راستای شغل‌های ایجاد شده ۲۲۹ تسهیلات اشتغال نیز واگذار شده است، گفت: ارزش تسهیلات ارائه شده ۱۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان بوده است و اشتغال‌ها در راستای کشاورزی، دامپروری، مشاغل خانگی و صنایع دستی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار