مسئولان باشگاه اسپیناس زنجان در صدد خرید امتیاز تیم فوتسال فردوس قم هستند و می‌خواهند فصل بعد در لیگ برتر شرکت کنند.

دیروز در حاشیه جلسه هم اندیشی نمایندگان فوتسال آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال هر گونه خبر مبنی بر کناره گیری تیم مجتمع فردوس قم را رد و اعلام کرد که این تیم هم چنان در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت. این در حالی است که رسول قلی زاده مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم در گفت و گویی که با خبرنگار ما داشت اعلام کرد قصدی برای تیمداری در مسابقات فصل آینده لیگ برتر را ندارد و به همین دلیل می‌خواهد امتیاز این باشگاه را به یکی از شهر‌های کشور واگذار کند.

از باشگاه اسپیناس زنجان به عنوان اصلی‌ترین گزینه خرید امتیاز تیم مجتمع فردوس قم یاد می‌شود. مسئولان باشگاه اسپیناس زنجان در نامه‌ای که به مدیرعامل باشگاه فردوس قم ارسال کردند خواستار خرید امتیاز این تیم شده و به نظر می‌رسد این واگذاری تا اواخر این هفته قطعی شود.

نامه باشگاه اسپيناس زنجان

رسول قلی زاده مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم گفت: تا الان هیئت فوتبال استان قم با انتقال امتیاز تیم موافقت کرده، اما هنوز اداره کل ورزش و جوانان استان نظر خود را در این خصوص بیان نکرده است. من اهل گروکشی نیستم و واقعا در قم هیچ توان مالی برای اداره کردن تیم در لیگ برتر فوتسال وجود ندارد. من ۸ سال این تیم را با دندان در لیگ برتر حفظ کرده ام. عابدی و منعم (مدیران سابق اداره ورزش و جوانان قم) کاملا با مشکلاتی که من در این چند سال اخیر درگیر بودم آشنا هستند. الان هم که ابراهیم سانی خانی آمده اطلاع چندانی از وضعیت باشگاه فردوس قم ندارد.


بيشتر بخوانيد


از تیمداری کردن خسته شدم

حضور در لیگ برتر فوتسال باید کلاس خودش را داشته باشد به نظر من لیگ برتر فوتسال برای آدم‌های پولدار است. باشگاه‌هایی مثل ما، شهروند ساری و ملی حفاری همواره بازیکن ساز بوده و در همین چند سال گذشته ببینید چقدر بازیکن به لیگ برتر و تیم ملی معرفی کردیم. از علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی گرفته تا سعید تقی زاده، طا‌ها نعمتیان و مسعود عباسی که در قم رشد کردند. در هر صورت اگر اداره ورزش موافقت خود را اعلام کند انتقال تیم قطعی خواهد شد و اگر هم موافقت نکند قطعا برای فصل بعد تیمداری نخواهیم کرد، زیرا دیگر خسته شده ام.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار