سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: هر تیم امسال می‌تواند ۳ بازیکن خارجی جذب کند و یکی از آن‌ها باید آسیایی باشد.

آرش جابری  بعد از مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: فردا دستورالعمل لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر را اعلام می‌کنیم. امسال از پذیرش باشگاه‌هایی که ثبت شرکت را انجام نداده باشند جلوگیری به عمل خواهیم آورد. تا ۱۸ خرداد ماه اعلام کرده بودیم که باشگاه‌ها می‌توانند برای واگذاری اقدام کنند که فقط قند کاترین آمل (راگای تهران) این کار را انجام داد. از این تاریخ به بعد هیچ تغییر باشگاهی را در خارج از استان نخواهیم پذیرفت.

قرعه کشی رقابت‌های لگ برتر فوتسال امروز به میزبانی باشگاه فولاد زرند ایرانیان برگزار شد و در بازی افتتاحیه ۲ تیم گیتی پسند و سپاهان اصفهان باید به مصاف هم بروند.

او گفت: امسال هر تیم حق ثبت ۳۰ بازیکن و ۷ کادرفنی را دارد. زمان نقل و انتقالات هم تا پایان هفته چهارم یعنی یک شنبه ۹ مرداد است. هر تیم می‌تواند ۳ بازیکن خارجی بگیرد که یکی از آن‌ها باید آسیایی باشد. همچنین بازیکنان خارجی باید در لحظه عقد قرارداد در عضویت تیم‌های رنکینگ اول تا دهم بوده و یا اینکه سابقه ملی داشته باشند. نامه  تیم داری نکردن سپاهان به دست ما رسیده است، اما کمیسیون ماده ۵ تغییر نام و عنوان آن را اعلام نکرده است.

فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال با قهرمانی گیتی پسند اصفهان و نایب قهرمانی مس سونگون به پایان رسید.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار