شهردار منطقه یک کرمانشاه روان سازی ترافیک و کاهش زمان سفر را مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری شهرداری دانست.

عادل سلیمانی گفت: مشکلات کنونی منطقه یک در بحث ترافیک، عدم توجه به مسائل ترافیکی در گذشته عامل اصلی مشکلات فراوان امروز شهر کرمانشاه است. روان سازی ترافیک و کاهش زمان سفر از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری شهرداری منطقه یک است و در دستور کار قرار دارد.

به گفته سلیمانی، با یکسان سازی بخشی از عرض سطح سواره رو بزرگراه امام حسین (ع) شهر کرمانشاه و برقراری توازن خطوط، بزودی شاهد روان سازی ترافیک در این ناحیه خواهیم بود. در جلسه شورای ترافیک شهر کرمانشاه برای حل مشکلات ترافیکی این منطقه، مقرر شد که عملیات یکسان سازی بخشی از عرض سطح سواره رو از بزرگراه امام حسین (ع) در مسیر جنوب به شمال اجرا شود و در مرحله اول حد فاصل انتهای بلوار "اجاقی" تا رمپ راست گرد ورودی "شهرک الهیه" خواهد بود.

شهردار  منطقه یک کرمانشاه گفت: در طرح پیش رو که هم اکنون با نظارت معاونت ترافیک منطقه و توسط کارکنان معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری درحال اجرا است، عرض سواره روی این محدوده در مرحله‌ی اول به ١۵ متر خواهد رسید تا توازن بین خطوط رعایت شود. با پایان پروژه اصلاح هندسی در بزرگراه امام حسین (ع) در محدوده دسترسی بلوار " اجاقی" تا تقاطع غیرهمسطح " الهیه"، علاوه بر روان‌سازی ترافیک از طریق توازن خطوط، با ایجاد لچکی، وسایل نقلیه با ایمنی بیشتری از سمت بلوار "اجاقی" به بزرگراه امام حسین (ع) ورود خواهند کرد و حادثه‌خیزی این نقطه تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

به گفته سلیمانی، اجرای این پروژه ظرفیت معبر را بالا می‌برد و در مرحله بعدی در نظر داریم که با اضافه کردن ۲ خط عبور در مسیر جنوب به شمال در بزرگراه امام حسین (ع) بر روی پل" قره سو، " شاهد روان سازی ترافیک در تمام طول مسیر جنوب به شمال بزرگراه باشیم.  انتقاد شهروندان در بحث ترافیک را می‌پذیریم، بررسی حل این مشکلات در اولویت کاری مجموعه شهرداری کرمانشاه قرار دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.