معاون امور مجلس وزارت میراث فرهنگی گفت:کرمانشاه در هر سه حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی حرف‌هایی برای گفتن دارد.

جواد واحدی گفت: امروزه دیگر شمال کشور تنها مقصد گردشگری ما نیست، بلکه در زمان تعطیلات و پیک سفرها، جای جای کشورمان مقصد گردشگری می‌شود. در کشور چند استان داریم که در آن‌ها تعدد جاذبه‌های گردشگری به حدی است که به اندازه چند کشور جاذبه دارند، یکی از این استان‌ها کرمانشاه است که در هر سه حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی حرف‌هایی برای گفتن دارد.

به گفته واحدی، در کرمانشاه جاذبه‌های گردشگری ویژه‌ای وجود دارد، برخی از این جاذبه‌ها منحصر به کرمانشاه هستند و در دیگر استان‌ها نمونه آن را نداریم. میهمان نوازی مردم، طبیعت چهار فصل و آب و هوای مطلوب از ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه است. کرمانشاه می‌تواند یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور باشد و گردشگران زیادی را به سمت خود بکشاند.

واحدی گفت: یکی از شاخصه‌های گردشگری کرمانشاه طبیعت بکر و زیبای آن بویژه در منطقه اورامانات است. در ایام نوروز امسال شاهد یک ترافیک چند کیلومتری در ورودی برخی از روستا‌های منطقه اورامانات بودیم که نشان می‌دهد گردشگران با شناخت چنین ظرفیت‌هایی به مقصد‌های جدید گردشگری روی آورده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.