رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: برای فعالیت فناورانه خود نیازمند ۴۵ میلیارد تومان بودجه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستیم.

فرهاد دانشجو‌ در مراسم رونمایی از محصولات فناورانه دانشگاه تربیت مدرس گفت: امروز از دکتر ستاری و دکتر خیرالدین تقاضا داریم که در صورت امکان ۵ میلیارد تومان به صندوق فناوری دانشگاه تربیت مدرس که به کمک معاونت فناوری ریاست جمهوری شکل گرفته است، اختصاص دهند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: این حمایت ها جهت کمک به شرکت هایی هستند که در مراحل دانش بنیان برای بخش تجاری سازی هستند تا بتوانند فعالیت موثری داشته باشند.

دانشجو گفت: زیرمجموعه و زیرساخت های دانشگاه تربیت مدرس نیازمند ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای زیرساخت ها و پارک های علم و فناوری هستند که این دو درخواست را تقدیم دکتر ستاری خواهیم کرد تا ما را حمایت کنند.

ستاری در پاسخ به درخواست های جامعه دانشگاهی پیرامون افزایش بودجه اعتبارات واحدهای فناورانه گفت: دانشگاه لیاقتش بیشتر از این حرف ها است؛ یعنی کشور وقتی به این نتیجه برسد که سرمایه هایش جوانان و استادان دانشگاهی هستند، نه سرمایه های فیزیکی؛ مطمئنا بیشتر از این ها خرج خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار