سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه وضعیت امروز عفاف و حجاب نتیجه سال ها اقدامات بدون نتیجه است، گفت: با اقدامات کلیشه ای و بدون نتیجه نمی توان شاهد نهادینه سازی عفاف و حجاب بود.

رضا ابراهیمی در جلسه کارگروه عفاف و حجاب با تاکید بر اجرای برنامه‌های موثر و به روز برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب گفت: با برنامه‌های ده سال قبل نمی‌توان انتظار داشت که نسل امروز پذیرای اقدامات فرهنگی باشد.

او گفت: اگر رفتار‌ها متناسب با درک و رفتار‌های جامعه صورت گیرد، آحاد زنان، مردان، دختران و پسران آگاهی و شناخت مناسب را نسبت به این امر مهم که هم در دستورات دینی و هم در فرهنگ غنی ایرانی و ملی ما ریشه دارد، پیدا می‌کنند و برخی رفتار‌های ناهنجار مرتفع خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه افزایش آگاهی اجتماعی نیازمند هم افزایی و هماهنگی بین همه دستگاه‌های متولی است، گفت: امید داریم با برنامه ریزی و استراتژی صحیح مبتنی بر اصول دینی و فرهنگی بتوانیم شاهد اقدامات موثر و نتیجه بخش باشیم.

ابراهیمی می گوید: با توجه به تدابیر پیش بینی شده برای برپایی نمایشگاه هفته عفاف و حجاب در ارومیه، انتظار می‌رود این نمایشگاه با کیفیت لازم برگزار شود تا استفاده کنندگان از آن بتوانند نهایت بهره را ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.