مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از مشارکت ۱۵۹ مدرسه استان در طرح "مدرسه همدل" خبر داد.

سلمان محمدی گفت : در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مجموع ۸۲۸ دانش آموز شامل ۴۷۵ دانش‌آموز دختر و ۳۵۳ دانش‌آموز پسر تحت حمایت کمیته امداد به صورت رایگان در مدارس طرح همدل استان مشغول به تحصیل هستند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه استفاده رایگان از ظرفیت مدارس هیات امنایی و غیردولتی به منظور پرورش استعداد‌های برتر از مزایای این طرح است در طرح مدارس همدل، دانش آموزان با استعداد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بصورت رایگان در مدارس غیردولتی، هیئت امنایی و نمونه دولتی ثبت نام می‌شوند تا از این طریق در جهت برقراری عدالت آموزشی اقدام موثری انجام شده و دانش‌آموزان بی‌بضاعت هم از ظرفیت تحصیل در این دسته از مدارس بهره‌مند شوند.

 طرح مدرسه همدل با هدف ترویج فرهنگ احسان و برقراری عدالت آموزشی در حمایت از دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود، با مشارکت خیرین استان شاهد افزایش مشارکت مدارس در طرح مدرسه همدل در استان باشیم.

 برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با همکاری کمیته امداد و خیرین تعداد بیشتری از مدارس را در طرح مدرسه همدل مشارکت داده و از این طریق زمینه برخورداری دانش‌آموزان مناطق محروم از مدارس هیئت امنایی و مدارس غیردولتی را فراهم کنیم.

 تمامی مدارس هیات امنایی و غیردولتی استان می‌توانند با همراه شدن در پویش "مدارس همدل" فرصت مناسبی برای شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.