مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۶۲ فعالیت کتاب محور در کانون‌های پرورش فکری استان با استفاده از نیروهای متخصص در حوزه فرهنگی، هنری و ادبی در حال انجام است.

  معصومه هادی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اعتبارات استانی این کانون نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته و ۹۲ درصد این اعتبار تاکنون تخصیص پیدا کرده است.

او گفت: با توجه به شرایط خاص اقلیمی و لزوم تجهیز سیستم‌های سرمایشی، رایانه‌ای و غیره، از میزان اعتبار تخصیص یافته، ۶۲ درصد در شهرستان‌های جنوبی استان هزینه شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: قصه‌گویی مهم‌ترین بخش فعالیتی این کانون است که سال گذشته ۲ نفر انتخابی جشنواره کشوری داشتیم.

او گفت: ۳۳ کارگاه تخصصی، قصه گویی، کتاب‌خوانی و شعر در این کانون وجود دارد که کودکان ۵ تا ۱۵ سال و مناسب با روزهای زوج برای پسران، روزهای فرد برای دختران و صبح‌ها برای کودکان فعالیت می‌کنند.

هادی  گفت: با توجه به شعار سال، تلاش می‌شود به کودکان و نوجوانان، تولید محتوا را آموزش دهیم و در این خصوص بیش از یک هزار و ۷۵۰ ساعت آموزش ارائه شده است.

او گفت: در تمام روزهای هفته ۱۵ فعالیت ویژه برنامه محور و بیش از ۲۲۰ ریز برنامه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و آموزش کودکان در جهت حمایت از کالای ایرانی اجرا می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان به شروع نام نویسی کانون زبان ایران گفت  : این کانون تنها موسسه وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به آموزش بیش از هشت زبان دنیا اقدام می‌کند.

او گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۲ تیرماه با مراجعه به سایت کانون زبان ایران، ضمن کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به ثبت نام دوره‌های آموزشی این کانون اقدام کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: کانون پرورش فکری استان، در ترم بهار کانون زبان ایران توانست رتبه اول را کسب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار