مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شعار سال، تلاش می‌شود به کودکان و نوجوانان، تولید محتوا را آموزش دهیم و در این خصوص بیش از یک هزار و ۷۵۰ ساعت آموزش ارائه شده است.

 معصومه هادی  در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اعتبارات استانی این کانون نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته و ۹۲ درصد این اعتبار تاکنون تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط خاص اقلیمی و لزوم تجهیز سیستم‌های سرمایشی، رایانه‌ای و غیره، از میزان اعتبار تخصیص یافته، ۶۲ درصد در شهرستان‌های جنوبی استان هزینه شده است.

او گفت: ۶۲ فعالیت کتاب محور در کانون‌های پرورش فکری استان با استفاده از نیرو‌های متخصص در حوزه فرهنگی، هنری و ادبی در حال انجام است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت:  قصه‌گویی مهم‌ترین بخش فعالیتی این کانون است که سال گذشته ۲ نفر انتخابی جشنواره کشوری داشتیم.

هادی گفت: : ۳۳ کارگاه تخصصی، قصه گویی، کتاب‌خوانی و شعر در این کانون وجود دارد که کودکان ۵ تا ۱۵ سال و مناسب با روز‌های زوج برای پسران، روز‌های فرد برای دختران و صبح‌ها برای کودکان فعالیت می‌کنند.

به گفته هادی: در تمام روز‌های هفته ۱۵ فعالیت ویژه برنامه محور و بیش از ۲۲۰ ریز برنامه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و آموزش کودکان در جهت حمایت از کالای ایرانی اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار