مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: با افزایش گرما و بالا رفتن مصرف برق دیروز مقدار اوج بار در استان رکورد زد.

دادگر گفت: دیروز مقدار اوج بار در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح به ۲۹۹ مگاوات و ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه به ۳۱۳.۵ مگاوات رسید.

او گفت: این درحالیست که در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه دیروز، مقدار مدیریت مصرف تأیید شده توسط شرکت توانیر ۳۱ مگاوات بود.

دادگر گفت: پارسال پیک بار شبکه در تاریخ ۱۷ خرداد در ساعت ۱۳ معادل ۲۸۷ مگاوات و در ساعت ۲۲ همان روز ۳۰۶.۴مگاوات بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: با توجه به اطلاعات موجود مقدار مصرف انرژی نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۳ درصد افزایش یافته است.

عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعت‌های اوج بار، استفاده از روشنایی روز، استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف، تنظیم دمای آسایش، استفاده از دور کند کولر آبی و نصب سایبان بر روی کولر‌های آبی از توصیه‌های دادگر به مردم برای مدیریت مصرف برق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۸ تير ۱۴۰۱
ایران صاحب ندارد ۷/۴/۱۴۰۱ ساعت۱۲ظهراز اتوبان قزوین به تهران می آمدم در آن ساعت از روز تمام چراغ های اتوبان روشن بود مگر این حرام کردن بیت المال نیست مگر مسئولی ندارد که چک کند تا سرمایه ملی هدر نشود این یک نمونه کوچک از بی صاحبی کشور است فقط یاد گرفتن در هر زمینه‌ای فشار را بر روی مردم بیندازن یا با گران کردن ویا باقطع کردن نمی توانید کشور را با این همه منابع خدادای اداره کنید دست از سر این مردم وکشور بردارید