تولید ۳۰ عنوان فیلم مستند در استان کرمانشاه

رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه از تولید ۳۰ عنوان فیلم مستند در استان در امسال خبر داد و گفت : این فیلم‌ها از روستا‌ها و جاذبه‌های دیدنی کرمانشاه ساخته می‌شود و در شبکه مستند پخش می‌گردد.

کامران رضایی گفت : براساس تفاهم نامه سه جانبه‌ای که بین شبکه مستند، استانداری و انجمن سینمای جوان کرمانشاه منعقد خواهد شد، تولید فیلم‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گفته رئیس انجمن سینمای جوان کرمانشاه استان کرمانشاه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری برای تولید فیلم دارد، بعد از انعقاد قرارداد گروه‌های مختلف مستندسازی در استان فعال شده و یک چرخه خوب اقتصادی را در استان به حرکت در می‌آورد که منجر به اشتغال زایی بسیاری از هم استانی‌های عزیز خواهد شد.

شبکه مستند استاندارد‌هایی را برای تولید فیلم در همه زمینه‌ها در نظر می‌گیرد لذا در این زمینه باید از فعالیت جزیره‌ای اجتناب کرد و فیلم‌هایی را تولید کنیم که برای پخش با مشکلی مواجه نشوند.

پارسال این انجمن با آموزش در حوزه انیمیشن برای ۲۰ نفر اشتغال و درآمد پایدار با مبالغ بالا فراهم کرد و اگر زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشیم می‌توانیم سالانه ۱۰۰ نفر را آموزش داده و صاحب شغل کنیم.

 در سفر رئیس سازمان سینمایی کشور به استان و دیدار ایشان با استاندار مقرر شد سازمان برنامه و بودجه استان یک میلیارد تومان و سازمان سینمایی کشور هم یک میلیارد تومان را برای تجهیز انجمن در اختیار قرار دهند که امیدواریم محقق شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.