برگزاری کنکور هنر

رقابت داوطلبان کنکور سراسری آغاز شد

کنکور سراسری از امروز آغاز شد و در گروه اول در شهرستان بیرجند، ۹۱۵ داوطلب رشته هنر از ساعت ۸ صبح رقابت خود را آغاز کردند.

حسینی سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در خراسان جنوبی گفت: امروز از ساعت ۷ صبح، ۹۹۷ داوطلب گروه اول در رشته هنر به تفکیک ۷۷۴ داوطلب خانم و ۱۴۱ داوطلب آقا در بیرجند در محل حوزه امتحانی خود حاضر شدند و از ساعت ۸ و ربع درب حوزه‌های امتحانی بسته شد.

او گفت: برای داوطلبان چپ دست نیز صندلی مخصوص جایگزاری شده و ضد عفونی کامل فضا‌های برگزاری آزمون، قبل و بعد از برگزاری هر نوبت آزمون با نظارت کامل بازرسان انجام شده است.

حسینی گفت: عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی، عوامل پشتیبانی و عوامل ستادی نیز برای برگزاری آزمون همکاری لازم را داشته اند.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در خراسان جنوبی گفت: همچنین فردا ۷۳۰ داوطلب در رشته ریاضی شامل ۲۲۷ داوطلب خانم و ۵۰۳ داوطلب آقا و ۹۹۷ داوطلب در رشته انسانی به تفکیک ۱۲۷ داوطلب خانم و ۸۶۰ داوطلب آقا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

او گفت: جمعه ۱۰ تیر نیز دو هزار و ۵۶۳ داوطلب کنکور سراسری در رشته تجربی به تفکیک هزار و ۷۰۷ داوطلب خانم و ۷۴۶ داوطلب آقا، و روز شنبه ۱۱ تیر، ۸۴۷ داوطلب در گروه زبان خارجه به تفکیک ۵۲۹ داوطلب خانم و ۳۱۸ داوطلب آقا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسینی گفت: آزمون سراسری در شهرستان بیرجند در دانشگاه بیرجند، در شهرستان‌های فردوس و نهبندان در دانشگاه پیام نور و در شهرستان‌های طبس، درمیان، سربیشه، خوسف و زیرکوه در آموزش و پرورش شهرستان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.