داوطلبان کنکور سراسری امسال، تا فردا مهلت دارند کارت ورود به جلسه خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

حسینی سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در خراسان جنوبی گفت: در آزمون سراسری امسال، داوطلبان گروه هنر فردا چهارشنبه ۸ تیرماه، گروه علوم انسانی و ریاضی پنجشنبه ۹ تیرماه، گروه علوم تجربی جمعه ۱۰ تیرماه و گروه زبان خارجی در روز شنبه ۱۱ تیر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

او گفت: امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری است و داوطلبان می‌توانند کارت خود را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org دریافت کنند.

حسینی گفت: همچنین داوطلبان کنکور سراسری در شهرستان بیرجند که نسبت به اطلاعات ثبت شده خود در سایت سازمان سنجش اعتراض دارند می‌توانند امروز و فردا به پردیس شهدا واقع در خیابان ۱۷ شهریور_باجه رفع نقص مراجعه و نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام کنند.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در خراسان جنوبی گفت: همچنین داوطلبین کنکور سراسری در سایر شهرستان‌های استان می‌توانند برای اصلاح اطلاعات خود در سایت سنجش، به آموزش و پرورش یا دانشگاه پیام نور شهرستان خود مراجعه کنند.

او گفت: کنکور سراسری در شهرستان‌های فردوس و نهبندان در دانشگاه پیام نور و در شهرستان‌های طبس، درمیان، سربیشه، خوسف و زیرکوه در آموزش و پرورش شهرستان برگزار می‌شود.

حسینی گفت: امسال بیشترین آمار داوطلبان کنکور سراسری در استان مربوط به رشته تجربی با دو هزار و ۵۶۳ داوطلب و کمترین آمار مربوط به رشته ریاضی با ۷۳۰ داوطلب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.