مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۱۵ کمیسیون پزشکی برای رسیدگی به پرونده های جاماندگان مدعی مصدومیت شیمیایی در این شهرستان تشکیل شده است.

مهدی فعال عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد بمباران شیمیایی سردشت از این شهر به عنوان نماد مقاومت یاد کرد و گفت: با بمباران شیمیایی نیز دشمن نتوانست خللی در ایستادگی و انسجام مردم غیور این شهر وارد کند.

او گفت:برنامه گرامیداشت شهدای والامقام بمباران شیمیایی سردشت گام کوچکی برای یادآوری حماسه های ماندگار مردم مقاوم این خطه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر برای معاینه های پزشکی در این شهرستان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد هزار و ۵۰۰ نفر تعیین تکلیف شده و تحت پوشش قرار گرفته اند.

او  با اشاره به امکانات و تجهیزات موجود در کلینیک تخصصی مصدومان شیمیایی این شهرستان گفت: در این کلینیک طی یکسال گذشته بیش از ۳۰ هزار خدمت انجام شده است و تلاش می شود تجهیزات موردنیاز آن پس از نیازسنجی تامین و فراهم شود.

آیین گرامیداشت سالگرد بمباران شیمیایی سردشت عصر امروز با حضور استاندار آذربایجان غربی و شماری از مهمانان کشوری و استانی در این شهرستان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.