مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: تعداد دفاتر پیشخوان خدمات دولت در این استان با اضافه شدن ۲۳۰ مورد در سال گذشته به ۴۷۵ مورد رسیده است.

قاسم جلیلی‌نژاد گفت: ۱۳۰ خدمت دولت در دفاتر پیشخوان این استان ارائه می‌شود تا اقشار مختلف مردم راحت‌تر و با سرعت بیشتری خدمات لازم را دریافت کنند.

جلیلی نژاد گفت: در دفاتر پیشخوان دولت برخی از خدمات دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان اعم از ثبت و احوال، مخابرات، اپراتور‌های ارتباطی، شهرداری، بهزیستی، پست، آب و فاضلاب، برق، گاز، منابع طبیعی، بنیاد شهید، بازنشستگی کشوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی و امور مالیاتی ارائه می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به رسیدگی به تخلفات دفاتر در کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان دولت شهری و ICT روستایی گفت: از ۱۳۴ پرونده تشکیل شده در سال گذشته ۷۰ پرونده به مرحله صدور رای ارجاع داده شده است.

جلیلی هدف اصلی از ایجاد دفاتر پیشخوان توزیع عادلانه ارائه خدمت و دسترسی سریع و آسان مردم به خدمات الکترونیکی دولت اعلام کرد.

او گفت: نظارت بر ارائه خدمات و ایفای تعهدات دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت از اهمیت بالایی برخوردار است و اداره کل ارتباطات استان نظارت مستمر بر عملکرد دفاتر برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارد و با دفاتر متخلف برخورد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.