انگاریوم، دومین آسمان نمای ایران به همت شرکت دانش بنیان انگاره فیزیک توس در دانشگاه فردوسی مشهد قرار دارد.

مدیر اجرایی مجموعه گفت: مجموعه آسمان نما دو روز در هفته اکران عمومی دارد که یک روز مخصوص کودکان و روز دیگر هم برای خانواده‌ها همراه با کودکان است.

صادقیان گفت: هدف از راه اندازی این مجموعه این است که مردم عادی و به خصوص کودکان بتوانند با نجوم و ستاره شناسی آشنا شوند.

او گفت: شرکت ما اکنون در حوزه تولید محصولات دانش بنیان درزمینه ترویج علم نجوم به صورت خاص و محصولات علم فیزیک به صورت کلی‌تر فعالیت می‌کند و بسیاری از آسمان نما‌های کشور را تجهیز کرده است.

مدیر اجرایی انگاریوم گفت: سه سال است که دوره‌های علمی تفریحی برای کودک و نوجوان و دوره‌های ترمیک آموزش نجوم برای بزرگ سالان نیز در این مجموعه برگزار می‌شود. انگاریوم با همکاری انجمن نجوم مشهد، دوره‌های آموزشی ویژه بزرگ سالان نیز برگزار می‌کند که افراد در پایان دوره با دریافت حد نصاب آزمون، گواهی نامه آموزشی دریافت می‌کنند.

صادقیان گفت: بسیاری از کسانی که اینجا با ما همکاری می‌کنند، کسانی بوده اند که روزی در کلاس‌های ما شرکت کرده و آن را ادامه داده اند. بسیاری از دوره‌های آموزشی آنلاین برگزار می‌شود و از نقاط مختلف ایران و حتی خارج از ایران در آن شرکت می‌کنند.

برچسب ها: آسمان نما ، علم نجوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.