نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: جهت رفع کمبودهای حوزه سلامت این استان نیازمند مشارکت خیر خواهانه اقشار مختلف بویژه شیعه و اهل سنت هستیم.

 حجت الاسلام  مصطفی محامی  در دیدار اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت سیستان و بلوچستان گفت: خدمت به مردم توفیق بزرگی است که نصیب شما شده و باید در این جهت خداوند متعال را شکرگذار باشید.

امام جمعه زاهدان گفت: سلامت دارای ابعاد مختلف است که یک بخش آن مباحث زیرساختی و تجهیزات و بخش دیگر آن پیشگیری و آموزش بوده و در همه ابعاد نیازمند گسترش فعالیت‌ها و افزایش دامنه فعالیت‌های مجمع هستیم.

  محامی بررسی نیازمندی‌های سیستان و بلوچستان را خواستار شد گفت: در اختیار داشتن نقشه نیازمندی‌های استان برای اولویت بندی امورات و تلاش برای حل تدریجی هر یک از مشکلات موثر است.

او گفت: انجام تمامی مراحل ساخت یک پروژه توسط خیرین کار شایسته‌ای است اما در شرایطی استفاده از توان سایر مجموعه‌ها امکان‌پذیر بوده و مهم تحقق کار و رفع نیازمندی‌هاست همان‌گونه که برخی خیران برای فعال سازی سایر مجموعه‌های داخلی مشارکت ۵۰ درصدی را هدف قرار می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: افراد سرمایه دار زیادی در سطح استان وجود دارند اما فعالیت‌های اقتصادی خود را به خارج استان برده و متقابلا اقدامات خیریه را نیز در خارج از استان انجام می‌دهند که در این جهت نیازمند فرهنگ سازی و دعوت برای حضور آن‌ها در داخل خود استان هستیم‌.

امام جمعه زاهدان گفت: راه اندازی چنین مجمعی در سایر شهرستان‌ها و نیز برگزاری همایش‌های مختلف برای فرهنگ سازی در این امور تا حدود زیادی تاثیرگذار بوده و نیاز است تا از ابزار مختلف استفاده و کار فرهنگی مستمر صورت گیرد.

 محامی مشارکت اقشار مختلف شیعه و اهل سنت جهت رفع کمبودهای حوزه سلامت در استان را خواستار شد و گفت: باید در بین اعضای مجمع خیرین سلامت از مذاهب و اقوام مختلف استان استفاده کرده و در مواردی که استقبال کافی صورت نمی‌گیرد باید به سراغ افراد سرمایه دار رفته و با ارائه گزارش فعالیت‌های خیران غیر بومی افراد حاضر در داخل استان را جهت انجام فعالیت بیشتر تحت تاثیر قرار دهید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۱:۲۳ ۰۷ تير ۱۴۰۱
ساخت شهرکهای سلامت در سیستان و بلوچستان و نقاط مختلف کشور راهکار خوبی برای افزایش سرانه تندرستی ایرانیان خواهد بود.
آخرین اخبار