نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: حکمت مجازات بازدارندگی از وقوع جرم است و باید مشخص شود که مجازات‌های دستگاه قضا تا چه مقدار در وقوع جرم بازدارنده می‌باشد.

حجت الاسلام ولمسلمین  محامی در دیدار رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه عنوان داشت: یکی از افتخارات مجموعه دستگاه قضا این است که از ارکان تحقق عدالت در جامعه می‌باشد، زیرا این عدالت از اهداف اسلام، ادیان الهی و انقلاب اسلامی بوده است.

او گفت:  عدالت دارای عرصه‌های مختلف بوده و عوامل متعددی در این جهت تاثیرگذار است که اقامه عدل و قسط از اهداف پیامبران الهی بوده و در شرایط کنونی نیز بخش عمده‌ای از کار بر عهده قوه قضائیه و افتخاری برای این مجموعه می‌باشد.

حجت الاسلام ولمسلمین  محامی گفت: نامگذاری هفته قوه قضائیه با نام و یاد شهدا از جمله شهید بهشتی برای دستگاه قضا افتخار و مسئولیت آفرین است و همه باید از این شهید بزرگوار الگو بگیرند.

او گزارش دستگاه قضا در سطح استان را در برخی حوزه‌ها امیدوار کننده و در برخی حوزه‌ها مایه تاسف عنوان کرد.

به گفته او  رشد خدمات، فعالیت‌ها، تکریم ارباب رجوع، کاهش پرونده‌ها، کاهش زمان دادرسی و تسهیل گری‌های صورت گرفته از جمله خبر‌های خوبی است که خوشحال کننده و جای قدردانی دارد و در مقابل برخی تخلفات و رتبه دار بودن استان در برخی جرایم مایه تاسف است و امیدواریم همه کسانی که قادر به نقش آفرینی در حوزه جلوگیری از وقوع جرم هستند تلاش کنند تا شاهد کاهش جرم و جنایت‌ها در استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار