مدیر کل امداد فارس گفت: از ابتدای امسال ۳۳۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امدادفارس در قالب اردو‌های سراسری و شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

مرتضی موصلی از اعزام اولین گروه مددجویان دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت استان به مشهد مقدس در قالب اردو‌های سراسری خبر داد.

او گفت: ما در امداد نگاه صرفا معیشتی نداریم، مشکلات افراد قبل از اینکه ریشه اقتصادی داشته باشد؛ در بسیاری موارد ریشه فرهنگی دارد. ما در امداد با نگاهی فرهنگی به افراد و مسائلی همچون تفکر، اندیشه وی به دنبال توانمندی فرهنگی مددجویان هستیم.

موصلی گفت: برگزاری اردو‌های زیارتی و تفریحی در کنار آموزش‌های نظری و کلاس‌های اعتقادی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

مدیرکل امداد فارس گفت: اعزام مددجویان در گروه‌های مختلف مخاطب به اردو‌های زیارتی می‌تواند موجب تحول ذهنی و قلبی فرد شود.

او گفت: در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های حوزه فرهنگی یا برگزار نمیشد یا به صورت مجازی بود؛ لذا برگزاری این اردو‌ها می‌تواند از جنبه سیاحتی تاثیر به سزایی در تقویت روحیه دانش آموزان و دانشجویان داشته باشد و به آنان کمک کند تا در کنار یکدیگر با فرهنگ‌های مختلف اشنا شوند.

موصلی گفت: جمعه سوم تیرماه اولین گروه مددجویان شامل ۱۲۰ نفر (۴۰ دانش آموز پسر و ۸۰ دانشجوی دختر) تحت حمایت کمیته امداد فارس در قالب اردو‌های سراسری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند. شایان ذکر است در سه ماهه اول امسال نیز ۲۱۴ نفر از مددجویان استان در قالب شوق زیارت که تماما با همت خیرین انجام می‌شود؛ به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرکل امداد فارس گفت: سهم استان فارس در سه ماهه دوم ۱۴۰۱ جهت اعزام به اردو‌های سراسری مشهد مقدس ۵۲۰ نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.